O acceso á información, ao coñecemento e á Cultura é un dereito de todas as persoas.
A lectura é unha ferramenta universal.
Lendo apréndese moitísimo!
Que é a lectura fácil?
A lectura fácil é un deseño que facilita a comprensión da información.
Linguaxe clara, directa e sinxela (fácil de entender).
Utilízanse apoios visuais.
INFOGRAFÍAS. Información gráfica-moi visual
Documento fácil de entender.
A información está ordenada.
Por exemplo:
PROPOSTA:
Elabora unha pequena infografía.
Explica unha receita de cociña fácil.
Lembra que se ten que entender moi ben.
Podes enviar a infografía ao correo
ermiclase@gmail.com

Ningún comentario:
Publicar un comentario